Administracja Serwerami
Zajmujemy się profesjonalną administracją systemów i aplikacji w dowolnym miejscu na świecie. Cechuje nas profesjonalizm oraz szybkość działania. Dostarczamy najwyższej jakości usługi z zakresu wdrażania, migracji, utrzymania oraz strojenia wydajności systemów, baz danych oraz aplikacji. Dostarczamy pełen monitoring usług wraz z reakcją na awarie w trybie 24/7/365. Kładziemy nacisk na bezpieczeństwo danych Twoich oraz Twoich klientów.
Świadczymy usługę zarządzania systemami Linux oraz UNIX na każdym poziomie: wdrażania i instalacji, monitoringu, aktualizacji oraz zarządzania wydajnością. Dostarczamy gotowe rozwiązania zapewniające najwyższą jakość utrzymania środowiska. Zarządzamy środowiskiem aplikacji WWW opartych na technologiach OpenSource – Apache, Nginx, Wildfly, JBoss, Tomcat – jak również Enteprise – Oracle WebLogic, IBM WebSphere. Przygotowujemy środowiska do świadczenia usług w modelu SaaS. Automatyzujemy z wykorzystaniem najnowocześniejszych i najstabilniejszych narzędzi dostępnych na rynku: Puppet oraz Ansible.
Jak pracujemy?
Zajmujemy się zarządzaniem infrastrukturą oraz systemami IT w małych oraz średnich przedsiębiorstwach dostarczając rozwiązania i pewność działania usług na miarę rozwiązań klasy korporacyjnej. Powierzając nam odpowiedzialność zyskujesz stu procentową pewność działania Twojego środowiska IT oraz wysoką jakość usług. Dzięki naszemu doświadczeniu oraz wysokich kompetencji potwierdzonych certyfikatami naszych pracowników Twoja infrastruktura znajdzie się w bezpiecznych rękach. Każdy klient otrzymuje od nas dedykowane oprogramowanie do monitoringu, dokumentacji oraz system zgłoszeń.
Audyt i analiza środowiska
Zawieramy z Tobą umowę o przygotowanie audytu systemu oraz - na jego podstawie - dostarczamy analizę wymagań aplikacji wraz z szacowanym wykorzystaniem zasobów w przyszłości. Na bazie tych dwóch dokumentów dostarczamy kilka wariantów wsparcia wraz z możliwością migracji usług do naszej platformy chmurowej.
Monitoring i dokumentacja
W następnym kroku podpisujemy umowę na świadczenie usług zarządzania infrastrukturą. W umowie zawierane są wszystkie szczegóły na temat SLA, zakresu prac i odpowiedzialności oraz czasy reakcji na awarie i zgłoszenia. Nastepnie uruchamiamy dedykowany monitoring systemów i aplikacji oraz przygotowujemy dokumentację techniczną środowiska.
Migracja i utrzymanie
Ostatni krok to zaplanowanie wraz z Tobą migracji usług oraz jej wykonanie na naszą platformę chmurową. Jeśli decydujesz się jedynie na skorzystanie z usługi zarządzania infrastrukturą przechodzimy do fazy ciągłej jaką jest utrzymanie środowiska. Otrzymujesz od nas dedykowaną platformę do zgłaszania usterek, awarii, wdrożeń bądź zapytań technicznych.
Zajmujemy się
Aplikacje WWW
Zarządzamy serwerami WWW. Dostrajamy wydajność oraz bezpieczeństwo.
Bazy Danych
Zarządzamy klastrami baz danych, stroimy wydajność oraz monitorujemy bezpieczeństwo.
Serwery poczty
Utrzymujemy serwery poczty elektronicznej oraz systemy mailingowe.
Aplikacje Web
Zarządzamy serwerami aplikacyjnymi Java, Python, Ruby, PHP i wiele innych.
Automatyzacja
Automatyzujemy wdrożenia, migracje oraz aktualizacje. Przyśpieszamy Twoją pracę.
DevOps
Wspomagamy deweloperów w ich codziennych zadaniach, dostarczając narzędzia do automatyzacji.
Chmura & VPS
Zarządzamy każdym rodzajem systemu - VPS, Amazon EC2, Azure, VMware i wiele innych.
Migracje
Konfigurujemy nowe systemy, migrujemy strony, bazy danych, aplikacje oraz pocztę elektroniczną.
Wydajność
Wykonujemy analizy, testy wydajnościowe oraz strojenie aplikacji i baz danych.
Bezpieczeństwo
Wykonujemy analizy po włamaniowe, zabezpieczamy serwery oraz aplikacje, wdrażamy systemy IPS/IDS.
Streaming
Wdrażamy wydajne i skalowalne systemy streamingu online, stroimy wydajność.
Sprzęt
Dostarczamy, wdrażamy oraz migrujemy sprzęt serwerowy, sieciowy oraz macierze dyskowe.
Pakiety i plany taryfowe
ROZLICZANIE GODZINOWE
Najlepszy dla małych firm- Reakcja na zgłoszenia i awarie: 7-23
- Czas reakcji na zgłoszenie: 1h
- Czas reakcji na awarie: 1h
- Pełne wsparcie techniczne
- Dostęp do systemu zgłoszeń
- Podstawowy monitoring dostępności
- Konsultacje techniczne z ekspertami
- Pomoc w wyborze dostawcy usług
Infrastruktura
Pełne zarządzanie infrastrukturą- Reakcja na awarie w trybie 24/7/365
- Czas reakcji na zgłoszenie: 1h
- Czas reakcji na awarie: 1h
- Pełny monitoring infrastruktury
- Zarządzanie infrastrukturą
- Zarządzanie systemami
- Wdrożenia oprogramowania
- Integracja rozwiązań
- Prowadzenie dokumentacji
- Zarządzanie dostawami sprzętu
Dowiedz się więcej o nas
Infrastruktura
Potrzebujesz porady w doborze usług dla siebie?
Technologie
Systemy Operacyjne
- RedHat Enterpise Linux
- SuSE Linux Enteprise
- CentOS, Debian
- Solaris 10, Solaris 11
- OpenSolaris, SmartOS
Sieci Komputerowe
- Cisco - rozwiązania LAN
- Cisco - rozwiązania WAN
- Systemy IPS/IDS
- Zarządzanie BGP (ASR, CSR)
- Zarządzanie WLAN
Aplikacje WWW
- Apache, Nginx
- Varnish, HAProxy
- JBoss, WildFly, Tomat
- Oracle WebLogic
- IBM WebSphere
Serwery & Storage
- Zarządzanie siecią SAN oraz NAS
- IBM StorWise, IBM SVC
- EMC VNX, NetApp, 3PAR
- Sieciowe i klastrowe systemy plików (CEPH, GlusterFS)
- Serwery Dell, IBM, HP
Bazy Danych
- MySQL, MariaDB
- PostgreSQL
- Oracle Database 11g, 12c
- Hadoop, Cassandra
- MongoDB
Systemy Pocztowe
- Systemy mailingowe
- Rozwiązania SMTP (Postfix, Exim)
- Rozwiązania IMAP/POP3 (Dovecot)
- Zimbra OpenSource
- Zimbra Collaboration Suite