W Twoim przedsiębiorstwie uruchomiona jest krytyczna aplikacja ERP bądź CRM na systemie klasy Linux Enterprise? Rosnąca liczba problemów związana z utrzymaniem środowiska? Lata zaniedbań odbijają się na wydajności i bezpieczeństwie infrastruktury?
Dzięki dedykowanej usłudze Enterprise Support zwiększ bezpieczeństwo i niezawodność swojego środowiska opartego na rozwiązaniach klasy Enterprise. Wybierz drogę technologicznego rozwoju i komfortu bezpieczeństwa.
IT Operations
Korzyści z Enterprise Support
+ Monioring
+ Alertowanie
+ Obsługa Incydentów
+ Obsługa Problemów
+ AnalizaWydajności
+ Wirtualizacja
+ Konteneryzacja
+ Wsparcie Zdalne
+ Wsparcie Lokalne
+ Zarządzanie Zmianą
+ Zarządzanie Konfiguracją
+ Automatyzacja
+ Bezpieczeństwo
+ Wysoka Dostępność
+ Aktualizacje
+ Wdrożenia
✓ Wsparcie systemów RedHat® Enterprise Linux®, SUSE® Linux oraz Oracle® Solaris
✓ Pełne wsparcie dla produktów marki RedHat®
✓ Dedykowana infolinia techniczna
✓ Dedykowany system zgłoszeń
✓ Krótkie czasy reakcji
✓ Fachowa pomoc certyfikowanych inżynierów
✓ Pomoc w utrzymaniu infrastruktury i wirtualizacji
✓ Gwarancja SLA
Pakiety i plany taryfowe
Interwencje Inżyniera
- Reakcja na zgłoszenia i awarie: 7-23
- Czas reakcji na zgłoszenie: 2h
- Czas reakcji na awarie: 2h
- Pełne wsparcie techniczne
- Dostęp do systemu zgłoszeń
- Podstawowy monitoring dostępności
Pełne zarządzanie
- Reakcja na zgłoszenia: 7-23
- Reakcja na awarie w trybie 24/7/365
- Czas reakcji na zgłoszenie: 2h
- Czas reakcji na awarie: 1h
- Umowa SLA na świadczone usługi
- Pełne wsparcie techniczne
- Dedykowany system zgłoszeń
- Pełna dokumentacja zgodna z ISO/PCI DSS
- Dedykowany monitoring
Infrastruktura
- Reakcja na zgłoszenia: 7-23
- Reakcja na awarie w trybie 24/7/365
- Czas reakcji na zgłoszenie: 1h
- Czas reakcji na awarie: 1h
- Wdrażanie rozwiązań oraz systemów satelitarnych
- Projektowanie architektury
- Dostarczanie oprogramowania oraz licencji
- Utrzymanie infrastruktury serwerowej
- Zarządzanie systemami oraz usługami
- Pełny monitoring infrastruktury
Audyt i analiza środowiska
Zawieramy z Tobą umowę o przygotowanie audytu systemu oraz - na jego podstawie - dostarczamy analizę wymagań aplikacji wraz z szacowanym wykorzystaniem zasobów w przyszłości. Na bazie tych dwóch dokumentów dostarczamy kilka wariantów wsparcia wraz z możliwością migracji usług do naszej platformy chmurowej.
Monitoring i dokumentacja
W następnym kroku podpisujemy umowę na świadczenie usług zarządzania infrastrukturą. W umowie zawierane są wszystkie szczegóły na temat SLA, zakresu prac i odpowiedzialności oraz czasy reakcji na awarie i zgłoszenia. Nastepnie uruchamiamy dedykowany monitoring systemów i aplikacji oraz przygotowujemy dokumentację techniczną środowiska.
Migracja i utrzymanie
Ostatni krok to zaplanowanie wraz z Tobą migracji usług oraz jej wykonanie na naszą platformę chmurową. Jeśli decydujesz się jedynie na skorzystanie z usługi zarządzania infrastrukturą przechodzimy do fazy ciągłej jaką jest utrzymanie środowiska. Otrzymujesz od nas dedykowaną platformę do zgłaszania usterek, awarii, wdrożeń bądź zapytań technicznych.