W Twoim przedsiębiorstwie uruchomiona jest krytyczna aplikacja ERP bądź CRM na systemie klasy Linux Enterprise? Rosnąca liczba problemów związana z utrzymaniem środowiska? Lata zaniedbań odbijają się na wydajności i bezpieczeństwie infrastruktury?

RedHat.svg

Dzięki dedykowanej usłudze Enterprise Support zwiększ bezpieczeństwo i niezawodność swojego środowiska opartego na rozwiązaniach klasy Enterprise. Wybierz drogę technologicznego rozwoju i komfortu bezpieczeństwa.

IT Operations


Korzyści z Enterprise Support


+ Monioring
+ Alertowanie
+ Obsługa Incydentów
+ Obsługa Problemów
+ AnalizaWydajności
+ Wirtualizacja
+ Konteneryzacja
+ Wsparcie Zdalne

+ Wsparcie Lokalne
+ Zarządzanie Zmianą
+ Zarządzanie Konfiguracją
+ Automatyzacja
+ Bezpieczeństwo
+ Wysoka Dostępność
+ Aktualizacje
+ Wdrożenia

✓ Wsparcie systemów RedHat® Enterprise Linux®, SUSE® Linux oraz Oracle® Solaris
 Pełne wsparcie dla produktów marki RedHat®
✓ Dedykowana infolinia techniczna
✓ Dedykowany system zgłoszeń
✓ Krótkie czasy reakcji
✓ Fachowa pomoc certyfikowanych inżynierów
✓ Pomoc w utrzymaniu infrastruktury i wirtualizacji
Gwarancja SLA

Pakiety i plany taryfowe

Interwencje Inżyniera

  • Reakcja na zgłoszenia i awarie: 7-23
  • Czas reakcji na zgłoszenie: 2h
  • Czas reakcji na awarie: 2h
  • Pełne wsparcie techniczne
  • Dostęp do systemu zgłoszeń
  • Podstawowy monitoring dostępności

Pełne zarządzanie

  • Reakcja na zgłoszenia: 7-23
  • Reakcja na awarie w trybie 24/7/365
  • Czas reakcji na zgłoszenie: 2h
  • Czas reakcji na awarie: 1h
  • Umowa SLA na świadczone usługi
  • Pełne wsparcie techniczne
  • Dedykowany system zgłoszeń
  • Pełna dokumentacja zgodna z ISO/PCI DSS
  • Dedykowany monitoring

Infrastruktura

  • Reakcja na zgłoszenia: 7-23
  • Reakcja na awarie w trybie 24/7/365
  • Czas reakcji na zgłoszenie: 1h
  • Czas reakcji na awarie: 1h
  • Wdrażanie rozwiązań oraz systemów satelitarnych
  • Projektowanie architektury
  • Dostarczanie oprogramowania oraz licencji
  • Utrzymanie infrastruktury serwerowej
  • Zarządzanie systemami oraz usługami
  • Pełny monitoring infrastruktury
Skontaktuj się z nami aby uzyskać indywidualną ofertę!

Audyt i analiza środowiska


Zawieramy z Tobą umowę o przygotowanie audytu systemu oraz - na jego podstawie - dostarczamy analizę wymagań aplikacji wraz z szacowanym wykorzystaniem zasobów w przyszłości. Na bazie tych dwóch dokumentów dostarczamy kilka wariantów wsparcia wraz z możliwością migracji usług do naszej platformy chmurowej.


Monitoring i dokumentacja


W następnym kroku podpisujemy umowę na świadczenie usług zarządzania infrastrukturą. W umowie zawierane są wszystkie szczegóły na temat SLA, zakresu prac i odpowiedzialności oraz czasy reakcji na awarie i zgłoszenia. Nastepnie uruchamiamy dedykowany monitoring systemów i aplikacji oraz przygotowujemy dokumentację techniczną środowiska.


Migracja i utrzymanie


Ostatni krok to zaplanowanie wraz z Tobą migracji usług oraz jej wykonanie na naszą platformę chmurową. Jeśli decydujesz się jedynie na skorzystanie z usługi zarządzania infrastrukturą przechodzimy do fazy ciągłej jaką jest utrzymanie środowiska. Otrzymujesz od nas dedykowaną platformę do zgłaszania usterek, awarii, wdrożeń bądź zapytań technicznych.


Uzyskaj indywidualną ofertę dopasowaną do Twoich oczekiwań

Skontaktuj się z nami!